Prekybos centruose ir maisto prekių parduotuvėse suvartojama viena didžiausių energijos sąnaudų tarp komercinių pastatų. Tačiau jau turime priemonių, kaip taupyti energiją ir mažinti anglies dioksido išmetimą maisto prekių parduotuvėse.
Šaldymo sistemos sunaudoja 35-50 proc. visos maisto prekių parduotuvėje suvartojamos energijos. Šaldymo įranga mažmeninėje prekyboje atlieka svarbų vaidmenį siekiant tvarumo ir efektyvumo tikslų.
Patikimi duomenys apie klientų elgesį parduotuvėje, išlaikant fizinį saugumą. Tai galima panaudoti optimizuojant parduotuvės išdėstymą, gerinant klientų patirtį ir didinant pardavimus.
Nacionaliniais ir ES teisės aktais siekiama paspartinti "žaliąją" pastatų renovacijos bangą ir padidinti išmaniųjų technologijų naudojimą visuose pastatuose, taip pat iki 2030 m. sumažinti išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.
Prekybos centrai ir mažmeninės prekybos vietos - tai tipiškos aplinkos, kuriose vienu metu reikia šildymo ir šaldymo: šildymo (žiemą) arba vėsinimo (vasarą), kad parduotuvėje būtų patogu žmonėms, ir sudėtingos šaldymo automatikos, kad produktai išliktų švieži ir saugūs. Taikant holistinį požiūrį į prekybos centruose naudojamą energiją, kontroliuojant sunaudojamą ir sukuriamą energiją (pvz., panaudojant vėsinimo metu susidariusią šilumą), galima sukurti labai efektyvų ir tvarų prekybos centrą.
Tradicinių sintetinių šaldymo agentų (F-dujų) visuotinio atšilimo poveikis yra iki 25 000 kartų didesnis nei naudojant anglies dioksidą kaip šaldymo agentą.
F-dujos paprastai buvo naudojamos šaldymo, oro kondicionavimo ir šilumos siurblių įrangoje, todėl perėjimas prie natūralaus CO2 šaldymo yra labai veiksmingas žingsnis, kurį prekybos centrai gali žengti siekdami įgyvendinti tvarumo tikslus ir kartu padidinti efektyvumą!
Iš kamerų gaunami didžiuliai duomenų kiekiai, kuriuos galima integruoti su kitomis sistemomis, kad klientai gautų ne tik fizinės apsaugos vertę.
Pavyzdžiui, kamerų duomenys gali būti analizuojami kartu su kitų technologijų duomenimis, gautais iš pastato valdymo sistemos (BMS), ir šie duomenys gali būti naudojami sudarant judėjimo parduotuvėje šiluminius žemėlapius, kad būtų galima optimizuoti išdėstymą nepažeidžiant klientų privatumo.